تشک بادی

تشک بادی 1 نفره بالش دار بست وی مدل 67224

از {{model.count}}

bestway 67224 single airmattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره بالش دار بست وی با عرض 99 سانتی متر از کامل ترین تشک بادی برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها به همراه پمپ باد پدالی سرخود قابل استفاده برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی 1 نفره بالش دار بست وی مدلی دیگر از سری تشک بادی یک نفره پهن و با عرض بیشتر بوده که توسط شرکت بست وی جهت استفاده در مسافرت ها ، محل کار و منزل عرضه شده است. این تشک بادی دقیقا مانند مدل های دیگر خود تولید شده و تنها از نظر ابعاد متفاوت می باشد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال محسوب می شود. از طرفی عرض بیشتر این تشک نسبت به مدل مشابه خود فضای لازم را برای افرادی که جثه بزرگتری دارند فراهم ساخته است.

با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این کالا به 150 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. این کالا دارای لایه های ضخیم در ساختار داخلی خود بوده که استحکام لازم را برای این تشک بادی پاویلو فراهم کرده است. این لایه ها فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه خواهد کرد. از ویژگی دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج و مشبک در قسمت رویه اشاره کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا اعضای بدن در تماس با تشک را جهت راحتی بیشتر پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد.

تشک بادی 1 نفره بست وی دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC داشته که بهترین متریال مورد استفاده در تولید انواع محصولات بادی می باشد. این نوع متریال قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته و از طرفی دارای قابلیت تعمیر با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی می باشد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. برای قسمت بیرونی بدنه از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است از همین رو ساختار بدنه دولایه ایجاد کرده تا در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاوم باشد.

از خصوصیت های پر کاربرد این تشک بادی مسافرتی بست وی می توان به داشتن بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود اشاره کرد. با باد زدن به تشک بالش سرخود نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. جهت باد زدن به غیر از پمپ سرخود یک دریچه باد دابل لاک در نظر گرفته شده و در روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده است. برای خرید تشک بادی 1 نفره بالش دار بست وی با عرض 99 سانتی متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...