تشک بادی

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 68950

از {{model.count}}

intex 68950 travel 1 person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره اینتکس در رنگ سرمه ای از پر تیراژ ترین تشک بادی مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل وزن و حجم کم در کنار کیفیت ساخت خوب خود از فروش بالایی برخوردار بوده است. تشک بادی تک نفره مسافرتی توسط کوچک ترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و بهترین گزینه برای استفاده در چادر مسافرتی و سفر های کمپ خواهد بود. این محصول بدنه ضد آب داشته و همانند مدل های سبز رنگ خود می تواند برای تفریحات آبی در استخر ها نیز استفاده شود.

تشک بادی 1 نفره اینتکس در رنگ سرمه ای از سبک ترین و پر فروش ترین تشک بادی سفری و خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده و دارای سایز بندی مختلف نیز می باشد. این محصول از ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) برخوردار بوده و می تواند تا 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. ساختار داخلی آن توسط لایه های ضخیمی از پی وی سی پر شده که با باد زدن به بدنه به صورت خودکار شکل می گیرند. این لایه ها استحکام بالایی را برای تشک فراهم ساخته و موجب جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده می شود. همچنین طراحی مواج صورت گرفته در قسمت رویه، اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا به خوبی مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد.

تشک بادی تک نفره اینتکس تولید شده از متریال پلاستیک PVC بوده که رایج ترین نوع جنس بدنه برای ساخت انواع محصولات بادی می باشد. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا بوده از همین رو می توان در ابعاد کوچکتری آن را جمع کرده و به راحتی حمل کرد. قسمت بیرونی بدنه دو نوع روکش استفاده شده و باعث ایجاد بدنه ای با ساختار دو لایه شده است. از روکش جیر برای رویه جهت فراهم کردن محلی نرم و راحت برای خواب و همچنین از روکش وینیل برای دیواره ها و کف به کار برده شده تا بدنه را در برابر برخورد آب مقاوم کند. این محصول نه تنها برای استفاده در منزل و محل کار بلکه برای سفر های کمپ و استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی مناسب خواهد بود. برای خرید تشک بادی 1 نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...