تشک بادی

تشک بادی ۱ نفره الیاف دار اینتکس مدل 64101

از {{model.count}}

Intex single air mattress model 64101

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ۱ نفره الیاف دار اینتکس مدل 64101 یک محصول با کیفیت از برند intex می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت ساخت بالا و الیاف داخلی ابریشمی، توانسته است به یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت تبدیل شود که در ادامه توضیحات و مشخصات این تشک بادی را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک تشک بادی با کیفیت بالا و همچنین وزن کم دارند تا بتوانند از آن در محل کار، مسافرت و یا حتی در منزل برای استراحت های طولانی مدت خود استفاده نمایند. رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی تهیه شده است و از این رو این تشک بادی به یک محصول کاملا ضد تعریق تبدیل شده است. همچنین بخش های کناری این محصول از پی وی سی چرمی ضد آب و بخش کف آن نیز از PVC دولایه ضدآب تشکیل شده است تا بتوانید از این محصول در هر مکانی و بدون نگرانی بابت جذب رطوبت و بروز مشکل استفاده نمایید. 

وزن کم این تشک بادی طبی را نیز می توان از ویژگی مثبت آن برشمرد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را جابجا نمایید. در داخل این تشک بادی تک نفره از پی وی سی و الیاف ابریشمی استفاده شده است و این تشک بادی را تبدیل به یک محصول طبی تبدیل کرده است و بدون نگرانی بابت بروز مشکل برای گردن و کمر خود می توانید از این محصول استفاده نمایید. تحمل وزن حدودا ۱۴۰ کیلوگرمی و همچنین ابعاد استاندارد نیز موجب این شده است تا این محصول مناسب برای اکثر افراد باشد. دریچه باد این تشک بادی نیز بصورت استاندارد تعبیه شده است و با اکثر پمپ های باد شرکت اینتکس و بست وی قابل باد شدن خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید در بخش مشخصات محصول مشاهده نمایید و یا در صورت نیاز از مشاورین مستر اینتکس و از طریق راه های ارتباطی جویا شوید.


تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل الیاف دار، با کیفیت ترین و راحت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بهترین گزینه برای ایجاد فضایی راحت جهت خواب و استراحت های سطحی محسوب می شود. تشک بادی الیاف دار اینتکس در دو سایز دو نفره دیگر نیز تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش دهد. این تشک بادی بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی نیز بوده و می تواند در منزل، محل کار، مسافرت ها و داخل انواع چادر مسافرتی مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تشک بادی الیاف دار اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه تشک بادی یک نفره اینتکس به صورت مستطیلی بوده و دارای رویه مواج برای پوشش بهتر اعضای بدن می باشد. این نوع طراحی صورت گرفته در قسمت رویه در بسیاری از انواع تشک بادی نیز پیاده سازی شده زیرا با عبور بهتر جریان هوا موجب کاهش تعریق بالای افراد خواهد شد. اما مهترین قسمت طراحی بدنه استفاده از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی بوده تا علاوه بر تحمل و دفع فشار های ناشی از وزن بالا و باد زیاد، ثبات بسیار خوبی در قسمت رویه ایجاد کند تا در نتیجه مانع از فرو رفتن رویه تشک در زمان استفاده شود. تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف شمعی خاصیت طبی و کامفورت بودن را برای این تشک به همراه داشته تا علاوه بر افراد عادی برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد. جهت باد زدن به این تشک بادی می توانید از دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه استفاده کنید.

جنس و متریال تشک بادی

جنس و متریال استفاده شده در این تشک بادی طبی بزرگسال از با دوام ترین پلاستیک PVC بوده که دارای دو نوع روکش جیر و وینیل در قسمت بیرونی خود می باشد. روکش وینیل در قسمت کف و دیواره ها بدنه ای ضد آب ایجاد کرده که امکان پاک سازی و تمیز کردن را راحت تر می کند. روکش جیر به کار برده شده در رویه تشک نیز مزیت هایی همچون ایجاد فضایی نرم و راحت و کمک در کاهش تعریق افراد را به همراه خواهد داشت. دو خصوصیت مهم در این متریال داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد. این دو قابلیت در تمامی انواع تشک بادی و تخت خواب بادی نیز دیده می شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی ضد تعریق اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد بنابراین خیال مصرف کنندگان بابت استفاده از این تشک برای افراد سنگین وزن راحت خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 3 کیلوگرمی عرضه می شود در نتیجه حمل و جا به جایی آن با کمترین اشغال فضا به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

تشک بادی 1 نفره الیاف دار

سوالات متداول

  • آیا تشک بادی الیاف دار قابل تعمیر است؟

بله. در صورت وارد شدن آسیب هایی همچون سوراخ شدن و یا پارگی پوسته رویه امکان تعمیر آن توسط تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس وجود خواهد داشت. البته مصرف کنندگان نیز می توانند با تهیه پکیج تعمیرات مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خود نیز اقدام به ترمیم تشک آسیب دیده خود بپردازند.

  • آیا امکان استفاده از این تشک بادی در داخل استخر فراهم می باشد؟

بله. به دلیل متریال وینیل به کار برده شده در قسمت کف و دیواره ها، برخورد آب با بدنه آسیبی به تشک نزده بلکه با توجه به نوع طراحی و ارگونومی ساخت تشک، گزینه جذابی برای تفریحات تابستانی روی آب استخر ها خواهد بود.

در پایان...

تشک بادی 1 نفره اینتکس با ساختار الیاف دار، بهترین و پر فروش ترین تشک بادی جهت خواب و استراحت در فضای باز و بسته بوده که گزینه ای مقرون به صرفه در برابر انواع تخت خواب محسوب می شود. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و توسط کوله پشتی کوهنوردی نیز قابل حمل می باشد. برای خرید تشک بادی الیاف دار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و تلفنی ثبت کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳6 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...