تشک بادی

تشک بادی یک نفره کودک بست وی مدل 67918

از {{model.count}}

bestway 67918 baby air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره کودک بست وی، یکی از سبک ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استراحت و خواب برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های بزرگتر بوده و از مقاومت بالا با رویه مواج و ضد تعریق برخوردار است.

تشک بادی یک نفره کودک بست وی، از جدید ترین تشک بادی برای استراحت و خواب کودکان بالای 3 سال بوده که توسط شرکت بست وی تولید می شود. این تشک بادی 1 نفره در دو رنگبندی مختلف عرضه شده و از طراحی بدنه مشابه با مدل های بزرگتر برخوردار می باشد. ساختار رویه این محصول به صورت مواج و مشبک در نظر گرفته تا با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای کودکان شود. از این کالا می توانید در مسافرت ها، مهد کودک و منزل برای فرزندان خود استفاده کنید زیرا که دارای وزن کم، ابعاد کوچک در حالت جمع شده و قیمت مقرون به صرفه تر می باشد.

ابعاد تشک بادی کودک بست وی برابر با (طول: 158 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 50 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این محصول به همراه خود یک پمپ باد دستی و یک ساک حمل داشته به همین دلیل وزن بسته بندی آن به 2.2 کیلوگرم می رسد. تشک بادی مسافرتی کودک بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده و برای راحتی بیشتر از یک روکش جیر یا همان مخمل در قسمت رویه استفاده شده است. برای خرید تشک بادی یک نفره کودک بست وی کافیست پس از ثبت سفارش محصول خود در نمایندگی اینتکس، این کالا درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۱۵۸ سانتی متر
عرض
۸۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۸ سانتی متر
تحمل وزن
۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۲.۲ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...