تشک بادی

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس مدل 68796

از {{model.count}}

intex 68796 one person travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس از سبک ترین و کوتاه ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن رویه مواج و ضد تعریق به همراه یک بالش بادی متصل شده بهره مند می باشد. این محصول با بدنه ضد آب و سبک خود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره مسافرتی محصولی با کیفیت از شرکت اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفر های مختلف کمپ و طبیعت گردی می باشد. طراحی و ساختار این تشک بادی مشابه دیگر مدل های مشابه خود بوده و از رویه ای مواج برخوردار است به همین دلیل اعضای بدن را پوشش داده و بار عبور هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. قسمت فوقانی این تشک بادی کمپینگ کمی به صورت برآمده تولید شده که کاربرد بالش بادی را دارد. این قسمت با باد زدن به بدنه اصلی به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. ابعاد تشک بادی تک نفره برابر با (طول: 189 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بسیار مناسب باشد.

تشک بادی بالش دار یک نفره سفری اینتکس بدنه ای ساخته شده از متریال PVC با روکش وینیل داشته که بدنه ای با ساخار دو لایه ایجاد کرده است تا در برابر آب و نور آفتاب مقاومت خوبی از خود نشان دهد. با وجود این ضخامت امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر به راحتی فراهم بوده از همین رو به راحتی و با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. این بدنه دارای قابلیت تعمیر نیز بوده از همین رو جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این تشک بادی بزرگسال نخواهد بود. با توجه به کیفیت ساخت بالا تحمل وزن آن به 136 کیلوگرم رسیده که امکان استفاده برای افراد سنگین وزن را به راحتی فراهم ساخته است. برای خرید تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس با بالش سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
189 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی وینیل
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای بالش بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...