تشک بادی

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس مدل 68708

از {{model.count}}

intex 68708 travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس با ساختار رویه مواج یکی از بهترین تشک بادی سفری تولید شده توسط نمایندگی اینتکس برای استفاده درسفر های مختلف کمپینگ و طبیعت گردی بوده که کیفیت ساخت بالا ، وزن وحجم کم بهره مند بوده و توسط کوچک ترین پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود.

تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس یکی از کم حجم ترین تشک بادی یک نفره تولید شده برای استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی و بخصوص استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی می باشد. این محصول یکی از با کیفیت ترین تشک بادی از نظر متریال محسوب شده زیرا علاوه بر PVC با روکش وینیل یک روکش برزنتی نیز برای قسمت های بیرونی آن استفاده شده تا در برابر خاک و سنگ ریزه ها مقاومت بیشتری داشته باشد. از خصوصیت های بسیار خوب جنس بدنه این تشک بادی اینتکس می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد.

تشک بادی 1 نفره سفری اینتکس دارای طراحی رویه مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. این محصول توسط یک دریچع باد دابل لاک توسط انواع پمپ باد محصولات بادی حتی کوچکترین سایز آنها قابل راه اندازی خواهد بود. تشک بادی بزرگسال اینتکس با داشتن ابعاد 183 در 76 سانتی متر می تواند برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده باشد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن به 100 کیلوگرم می رسد. دقت داشته باشید که هر چقدر باد بدنه بیشتر باشد به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. جهت خرید تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس کافیست محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی برزنتی
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی برزنتی
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...