تشک بادی

تشک بادی یک نفره سلولی بست وی مدل 67474

از {{model.count}}

bestway 67474 one person fibertech air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره سلولی با رنگ سبز از جدید ترین و با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها عرضه شده است. این تشک بادی تک نفره دارای رویه طبی و ضد تعریق بوده و از استحکام بالایی جهت تحمل فشار ناشی از وزن بالا برخوردار است. این محصول توسط انواع پمپ باد محصولات بادی به سرعت قابل راه اندازی بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره سلولی بست وی یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین تشک بادی مسافرتی و خانگی تولید شده بوده که خود دارای دو سایز بزرگتر جهت استفاده دو نفره نیز می باشد. این محصول تنها در رنگ سبز تولید شده و به دلیل وزن کم و ساختار مقاوم خود بهترین گزینه برای استفاده در طبیعت گردی و کمپینگ خواهد بود. مهمترین ویژگی ساختاری بدنه استفاده از تکنولوژی لایه های سلولی در فضای داخلی آن بوده از همین رو استحکام و تحمل وزن آن را افزایش داده است. لایه های داخلی ثبات بالایی را در قسمت رویه ایجاد کرده به همین دلیل خاصیت طبی بودن را نیز به ارمغان آورده است. ای ویژگی های دیگر ساختاری بدنه می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد بنابراین از این محصول می توان نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده نمود.

جنس بدنه و متریال استفاده شده برای تولید تشک بادی سلولی بست وی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که برای قسمت بیرونی استفاده شده است. این متریال با ساختار دو لایه خود در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان داده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. همچنین امکان جمع شدن تشک در ابعاد کوچکتر به دلیل انعطاف پذیری بالا و قابلیت تعمیر آن، از دیگر ویژگی های پر مزیت متریال در نظر گرفته شده محسوب می شود. این تشک بادی سفری با توجه به ساختار مقاوم و جنس بدنه خوب خود تا وزن 136 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند. برای خرید تشک بادی سلولی یک نفره بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای خاصیت طبی
ساختار داخلی سلولی
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...