تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67834

از {{model.count}}

bestway 67834 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67834 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی ، دارای پمپ باد برقی، ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر مواجی شکل ضد تعریق برای خرید تشک بادی 1 نفره بست وی از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67834 از سری تشک بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 188 سانتی متر به طول و 99 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر که ظرفیت این تشک بادی برابر با 1 نفر می باشد. بر روی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سرخود قرار گرفته شده است که با باد کردن تشک بادی بالش نیز به صورت خودکار باد می شود. برای راحت باد کردن تشک بادی می توانید از پمپ باد برقی تعبیه شده بر روی بدنه این محصول استفاده کنید، پمپ باد قرار گرفته شده بر روی این محصول دوکاره میباشد، قابلیت باد کردن و خالی کردن را به شما می دهد، باد کردن این تشک بادی 1 نفره بست وی 2 دقیقه زمان میبرد.

بدنه تشک بادی 1 نفره بست وی از جنس پی وی سی ساخته شده است که روکشی از جنس جیر بر روی آن کشیده شده است، به دلیل روکش جیر و مواجی شکل این تشک بادی تحمل وزنی برابر با 150 کیلوگرم دارد. با خرید تشک بادی بست وی می توانید به راحتی در محل کار، منزل و مسافرت استفاده کنید و خوابی راحت را تحربه کنید. تشک بادی را می توانید پس از استفاده جمع آوری کنید و با توجه به ابعاد بسیار کوچک آن، آن را در هر مکانی قرار دهید. برای خرید و قیمت تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67834 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس و بست وی در ایران می باشد که محصولات خود را به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری بفروش می رساند.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...