تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67379

از {{model.count}}

bestway 67379 inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی یک تشک بادی طبی می باشد که قابل استفاده به عنوان تشک بادی کمپینگ و تشک بادی داخل منزل بوده که تولید شده از وینیل می باشد. سطح این محصول از قابلیت ضد تعریق برخوردار بوده و رویه آن به صورت مواج طراحی شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید نمود.

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67379 یکی از محصولات با کیفیت و جذاب شرکت بست وی می باشد که اخیرا تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی قابل استفاده به عنوان تشک بادی کمپینگ، تشک بادی داخل منزل و تشک بادی طبی می باشد. این تشک بادی یک نفره می تواند به بیمارانی که از درد هایی همچون کمر درد و یا پا درد رنج می برند کمک بسیاری بکند. همچنین برای دیگر افراد نیز مناسب می باشد. چرا که ساختار آن به صورت طبی بوده و می تواند از مبتلا شدن آن ها به این گونه درد ها جلوگیری بنماید.

همچنین این محصول گزینه ای بسیار خوب برای استفاده درون چادر مسافرتی و کمپینگ ها می باشد. به علت ارتفاع مناسبی که دارد بهتر از مت های نازک عمل کرده و از نفوذ رطوبت به بدن افراد جلوگیری می نماید. ساختار این تشک به صورت مستطیلی شکل بوده و از طرفیت 1 نفر برخوردار می باشد. جنس بدنه آن نیز به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از این قسمت ها با دیگری تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال سطح تشک بادی از وینیل با روکش مخمل تولید شده، دیواره آن از وینیل براق و کف تشک نیز از وینیل دو لایه و ضد آب می باشد.

همانطور که در تصاویر نیز پیداست سطح این تشک بادی بست وی به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن سطح تشک و یا تخت به جریان یافتن هوا کمک نموده و مانع از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت می شود. شما می توانید برای خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی به سایت فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس مراجعه نموده و در صورت نیاز با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...