تشک بادی

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس مدل 68724

از {{model.count}}

intex 68724 one person tarpaulin air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس یکی از مقاوم ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها بوده که دارای پمپ باد باتری خور و فندکی متصل به بدنه می باشد. تشک بادی برزنتی 1 نفره با بدنه ضد آب و رویه ضد تعریق به همراه ساک حمل عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس یکی از متفاوت ترین و مقاوم ترین تشک بادی تک نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بیشتر جهت استفاده در مسافرت هایی همچون کمپینگ و طبیعت گردی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر انواع تشک بادی بوده با این تفاوت که ساختار مواج رویه آن کمی متفاوت تر می باشد از همین رو باعث ایجاد محلی راحت و کامفورت برای خواب شده و مانع از تعریق بالا خواهد شد. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد دو کاره با قابلیت مکش باد تعبیه شده که هم توسط باتری و هم به وسیله برق فندکی خودرو کار خواهد کرد.

از ویژگی مهم دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مقاوم درونی آن جهت استحکام بیشتر و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه اشاره کرد. تشک بادی برزنتی پمپ دار دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده از همین رو برای استفاده سنین بزرگسال کاملا پاسخگو خواهد بود. متریال و جنس بدنه در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC با روکش برزنتی بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم ایجاد کرده است به همین دلیل کاملا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط دمایی مختلف و نور آفتاب خواهد بود از همین رو طول عمر بالایی را به همراه خواهد داشت.

متریالی که با وجود ضخامت خود انعطاف پذیری بسیار خوبی نیز داشته بنابراین در حجم و اندازه های کوچکتر امکان جمع شدن را خواهد داشت در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که به دلیل داشتن قابلیت تعمیر متریال ، این محصول از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود. برای خرید تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی برزنتی
جنس کناره
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
مناسب سفر های کمپینگ
دارای پمپ باد باتری خور و فندکی دو کاره
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...