تشک بادی

تشک بادی یک نفره با عرض 99 اینتکس مدل 68757

از {{model.count}}

intex 68757 one person airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره با عرض 99 اینتکس از محصولات بادی بسیار با کیفیت intex می باشد که محصول سال 2019 است. این محصول از یک رویه مواج و ضد تعریق برخوردار می باشد. جنس رویه آن از وینیل و جنس بدنه آن از وینیل است. این تشک بادی 1 نفره از ساختار طبی نیز برخوردار بوده و مناسب برای استفاده تمامی افراد می باشد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی یک نفره با عرض 99 اینتکس مدل 68757 یکی از محصولات جدید و بسیار با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد که به تازگی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این تشک بادی به واسطه طراحی زیبا و ساده ای که دارد و همینطور کیفیت بسیار خوب آن، توانست تا فروش بسیار خوبی را تجربه بنماید. تشک بادی یک نفره اینتکس همانند دیگر محصولات بادی این شرکت دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد. PVC در دنیا با نام وینیل نیز شناخته می شود. این متریال از جنس پلاسیتک بوده و دارای مزیت های متعددی می باشد. یکی از این مزیت ها وزن سبک آن است.

از دیگر مزایای این متریال می توان به دوام بالای آن نیز اشاره نمود. قسمت کف تشک از وینیل دو لایه، کناره آن از وینیل براق و رویه تشک بادی نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. این محصول دارای ابعادی می باشد که استفاده آن را در هر فضایی امکان پذیر می کند. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و همینطور چادر های مسافرتی نیز بهره برد. چرا که این تشک دارای ارتفاع مناسبی بوده و و درون چادر های مسافرتی و در کمپینگ ها، در هنگام خواب، مانع از در ارتباط بودن رطوبت با بدن می گردد. ابعاد نیز تشکیل شده از طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن تشک بادی تک نفره 140 کیلوگرم است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...