تشک بادی

تشک بادی یک نفره بالش دار اینتکس مدل 66775

از {{model.count}}

intex 66775 one person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بالش دار اینتکس تولید شده در رنگ مشکی از سری تشک بادی خانگی و مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به صورت تک رنگ تولید شده است. این محصول دارای بالش بادی متصل به بدنه بوده که با باد زدن به تشک به شکل خودکار راه اندازی می شود. همچنین طراحی رویه مواج و ضد تعریق و داشتن دریچه باد دابل لاک جهت راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی از دیگر ویژگی های این کالا محسوب می شود.

تشک بادی یک نفره بالش دار اینتکس از سری تشک بادی تک رنگ و در رنگ مشکی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در 4 سایز مختلف ساخته شده است. این محصول که دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده مدل تک نفره و کوچک این سری از تشک های اینتکس محسوب شده و تا 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای استفاده افراد سنگین وزن نیز پاسخگو می باشد. این محصول دارای دو ویژگی مهم در طراحی بدنه بوده که اولی بالش بادی متصل به بدنه اصلی می باشد. تنها کافیست این تشک را باد کنید تا بالش سرخود نیز به صورت خودکار شکل بگیرد. ویژگی بعدی نیز طراحی مواج در قسمت رویه بوده که موجب پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا جهت کاهش تعریق افراد می باشد.

تشک بادی بالش دار اینتکس همچون مدل های مشابه خود از پلاستیک PVC نرم و سبک ساخته شده و دارای روکش جیر در قسمت رویه و روکش وینیل در قسمت کف و دیواره ها می باشد. بدنه ای با ساختار دولایه که به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. همچنین از دیگر خصوصیت های مهم این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت شستشو آسان و امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره نمود. گفتنی است که این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و در صورت خرید رنگ های دیگر مدل تشک نیز فرق خواهد کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره بالش دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...