تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس پمپ دار مدل 66779

از {{model.count}}

intex 66779 single air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره پمپ دار اینتکس از معدود تشک بادی تولید شده برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و مسافرت در ویلا و باغ با رویه مواج ، بالش بادی سرخود و پمپ دو کاره مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 66779 یکی از پر فروش ترین و شناخته شده ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و ویلا در سفر های سکونت دار بوده که توسط شرکت اینتکس به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی عرضه شده است. این محصول دارای دو مدل یک نفره و دو نفره بوده که مدل یک نفره آن دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) می باشد از همین رو به راحتی یک نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد.

با توجه به این ابعاد تحمل وزن تشک بادی تک نفره اینتکس به 136 کیلوگرم رسیده که مقداری بسیار مناسب و قابل قبول محسوب می شود. از مهمترین وجه تمایز بین این تشک بادی با بسیاری از مدل های ساده تولید شده در داشتن بالش بادی و پمپ باد سرخود می باشد از همین رو تشک مورد نظر را به یک محصول کامل در زمینه استراحت و خواب قابل حمل و پرتابل تبدیل کرده است. راه اندازی این تشک توسط پمپ باد برقی متصل شده به بدنه اصلی صورت می گیرد. این پمپ باد که با برق شهری کار کرده قابلیت مکش باد (وکیوم) را نیز خواهد داشت. 

با باد زدن به این محصول بالش سرخود نیز به صورت خودکار شکل می گیرد تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به لایه های داخلی تعبیه شده برای مقاومت بیشتر تشک در برابر وزن افراد و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده و همچنین رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد. تشک بادی پمپ دار یک نفره اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC می باشد. بدنه ای با ساختار دو لایه که از دو نوع روکش جیر و وینیل برخوردار بوده تا در برابر شرایط دمایی مختلف و همچنین برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد از همین رو قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود.

دو ویژگی و مزیت مهم در این نوع جنس بدنه وجود داشته که یکی از آنها انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که به مصرف کنندگان کمک می کند تا با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل و استفاده باشد. ویژگی دیگر نیز قابلیت تعمیر این تشک بادی اینتکس بوده که توسط بسته تعمیرت محصولات بادی صورت می گیرد. بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه می توان اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از آن کرد از همین رو مصرف کنندگان هیچ نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این کالا نخواهند داشت. جهت خرید تشک بادی پمپ دار و بالش یک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...