تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64732

از {{model.count}}

intex 64732 fiber tech air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره جدید اینتکس از با کیفیت ترین مدل های تولید شده با ساختار الیاف و فایبرتک در داخل بدنه و همچنین طراحی رویه مواج و ضد تعریق مناسب برای سنین مختلف و بزرگسالان جهت استراحت و خواب در منزل ، محل کار و مسافرت در نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره الیاف دار جدید اینتکس یکی از با کیفیت ترین و بهترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها عرضه شده است. این تشک بادی اینتکس در واقع مدل جدید از سری تشک فایبرتک با رنگ جدید بوده که طرفداران زیادی را در بازار جهانی به خود جذب کرده است. این محصول دارای یک مدل دو نفره نیز بوده که به جز ابعاد ویژگی های دیگر مشابهی دارند. طراحی و ساختار رویه این محصول به صورت مواج بوده به همین دلیل هنگام خواب اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد از همین رو این محصول را به تشک بادی ضد تعریق تبدیل نموده است.

مهمترین ویژگی ساخت این کالا استفاده از لایه های فایبرتک در داخل بدنه بوده از همین رواستحکام بالایی را برای تشک فراهم می سازد. ساختار فایبرتک از فرو رفتن سطح رویه بدنه نیز جلوگیری کرده تا خوابی راحت برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل نیز برای دیواره ها وکف به کار برده شده است. این متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

از ویژگی های دیگر این جنس بدنه می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن اشاره نمود. تشک بادی الیاف دار سرمه ای اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان پاسخگو خواهد بود. البته با توجه به قابلیت جمع شدن در حجم کوچکتر ابعاد آن در حالت بسته بندی بسیار کاهش یافته به گونه ای که با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. با توجه به متریال و ساختار مقاوم بدنه تحمل وزن تشک بادی تک نفره اینتکس به 136 کیلوگرم رسیده از همین رو نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد. برای خرید تشک بادی یک نفره الیاف دار جدید اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای ساختار الیافی در داخل بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...