تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64146

از {{model.count}}

intex 64146 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64146، تشک بادی یک نفره بالش دار اینتکس می باشد که دارای رویه ای از جنس جیر و مواج می باشد که از تعریق شما در زمان خوابیدن جلوگیری میکند. این تشک بادی یک نفره اینتکس دارای پمپ باد برقی دو کاره بر روی خود دارد ، برای اطلاع قیمت تشک بادی و خرید تشک بادی یک نفره اینتکس از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی یک نفره اینتکس از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان مطرح لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است، از سری محصولات تولید شده توسط برند اینتکس می توان به محصولات بادی خواب و استراحت اشاره کرد که عبارت اند از، تشک بادی، تخت بادی، کاناپه بادی و مبل بادی، که از این محصولات می توانید در شرایط های مختلفی استفاده کنید. این تشک بادی از جنس پی وی سی با رویه ی جیر ساخته شده است که از تعریق شما در زمان خوابیدن کمک میکند و همچنین خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد، البته که رویه مواجی شکل این تشک بادی اینتکس نیز در عدم تعریق شما کمک شایانی میکند. در ساخت این تشک بادی از الیاف مصنوعی استفاده شده است که مقاومت تشک بادی را افزایش و همچنین کمک میکند که در زمان خوابیدن فرورفتگی حس نکنید.

بر روی بالای این تشک بادی اینتکس یک عدد بالش بادی سر خود قرار گرفته شده است که در زمان باد شدن کل تشک بادی این قسمت نیز باد می شود و قابل استفاده به عنوان بالش بادی می باشد. شایان ذکر است که بر روی بدنه ی این تشک بادی خواب اینتکس یک عدد پمپ باد برقی تو کار تعبیه شده است که می توانید از این محصول در باد کردن و خالی کردن باد آن استفاده کنید. با توجه به این موضوع که نصب و راه اندازی این تشک بادی بسیار کار راحتی می باشد و همچنین در صورت عدم استفاده آن می توانید به راحتی با فشار یک دکمه باد آن را خالی کرده و تشک بادی را جمع آوری کنید.

ابعاد تشک بادی پمپ دار اینتکس برابر است با 191 سانتی متر به طول، 99 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استفاده تشک بادی برای یک نفر می باشد، تحمل وزن تشک بادی یک نفره اینتکس نیز برابر است با 136 کیلوگرم که تحمل وزنی بسیار مناسب برای تشک بادی یک نفره می باشد. برای خرید تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64146 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی دوکاره
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...