تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64777

از {{model.count}}

intex 64777 one person air mattress with battery pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس به همراه پمپ باد باتری خور دوکاره از جدید ترین تشک بادی تک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس دارای رویه مواج و ضد تعریق و ساختار فایبرتک در داخل بدنه مناسب برای استفاده در منزل و سفر

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد باتری خور از جدید ترین تشک بادی 1 نفره تولید شده در دسته مدل های چند کاربردی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این تشک بادی یک نفره در واقع در سه سایز مختلف تولید شده که دو مدل دیگر تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با این مدل متفاوت خواهد بود از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. طراحی و ساختار بدنه این محصول حتی با مدل هایی که دارای پمپ پدالی سرخود و یا فاقد پمپ باد بوده تفاوتی نداشته و دارای رویه مواج می باشد.

این نوع طراحی با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد بود. همچنین اضافه شدن ویژگی بسیار خوب و جدید به نام ساختار فایبرتک در داخل بدنه باعث افزایش استحکام این تشک در برابر فشار ناشی از وزن و باد زیاد شده است. ابعاد این تشک بادی برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که برای استفاده یک نفر در سنین بزرگسال کاملا مناسب می باشد. متریال استفاده شده برای ساخت تشک بادی 1 نفره اینتکس ، پلاستیک PVC با روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است.

به کار بردن روکش جیر برای سطح رویه در نرمی محلی خواب و استراحت افراد موثر خواهد بود. این بدنه در برابر برخورد نور آفتاب و آب مقاوم بوده و به دلیل ساختار متعادل خود حتی می توان از آن روی آب نیز به عنوان شناور بادی استفاده کرد. جهت خرید تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باتری خور کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد باتری خور دو کاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...