تشک بادی

تشک بادی کودک اینتکس طرح Hello Kitty مدل 48775

از {{model.count}}

intex 48775 inflatable mattress hello kitty

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کودک اینتکس طرح Hello Kitty یکی از محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت intex می باشد که برای کودکان طراحی و تولید شده است. این تشک بادی همانطور که از  تصاویر آن پیداست دارای طرح کیتی بوده و برای کودکان از جذابیت بسیاری برخوردار است. این محصول وسیله ای مناسب برای استراحت کودکان بوده که می توان از آن در تمامی فضا ها استفاده نمود. جنس بدنه این تشک بادی کودک از وینیل می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده خواهید نمود.

تشک بادی کودک اینتکس طرح Hello Kitty مدل 48775 یکی از دیگر محصولات بادی بسیار جذاب کمپانی اینتکس می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این تشک بادی قابل استفاده برای کودکان بوده و می توانند به وسیله چنین وسیله ی پرکاربردی، استراحتی آسوده و لذتبخش را تجربه بنمایند. این تشک یکی از پر فروش ترین تشک بادی کودک های اینتکس در دنیا به شمار می رود که به دلیل طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی ای که دارد طرفداران زیادی را در میان کودکان و خانواده ها پیدا کرده است.

تشک بادی طرح کیتی اینتکس از بدنه ای از جنس وینیل برخوردار بوده که دوام و کیفیت بسیار خوبی را دارا است. برای تولید این تشک بادی از مواد اولیه ای استفاده شده است که ضد حساسیت بوده تا هیچگونه آسیبی به پوست کودکان وارد نکند. وینیل متریالی مقاوم در مقابل فشار بوده و با رعایت یک سری نکات همانند جلوگیری از برخورد جسم تیز با بدنه آن، می توان دوام تشک را بالا برد. قسمت کف این تشک بادی کودک تولید شده از ینیل دو لایه می باشد. بدنه این محصول مقاوم در برابر آب بوده و قابل استفاده درون استخر نیز به عنوان تشک بادی روی آب می باشد.

ابعاد این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در تمامی فضا ها استفاده نمود. این محصول قابل استفاده درون چادر مسافرتی نیز می باشد. و می توان در سفر ها و کمپینگ ها نیز وسیله ی خواب کودکان را فراهم نمود. ابعاد این تشک کودک تشکیل شده است از طول: 157 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر. تحمل وزن تشک بادی نیز 70 کیلوگرم می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
157 سانتی متر
عرض
88 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی وینیل
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.72 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...