تشک بادی

تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 64791

از {{model.count}}

intex 64791 camping mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کمپینگ اینتکس از تولیدات intex بوده که یک تشک بادی مسافرتی و تشک بادی یک نفره می باشد که دارای قیمت مناسبی بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل با رویه مخمل می باشد که یک وسیله کاربردی و بسیار راحت می باشد که قابل استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها است. در ادامه مشخصات بیشتری را از این تشک بادی یک نفره می توانید مشاهده بفرمایید.

تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 64791 یکی از جذاب ترین تشک باید های تولید شده در میان هزاران محصولات بادی می باشد که به تازگی روانه بازار شده و توانسته است تا با کیفیت بدنه بسیار خوب و ضخامت مناسبی که در قسمت لایه ها دارد یه یکی از تشک بادی های پر فروش و محبوب تبدیل شود. این تشک بادی مسافرتی به رنگی نارنجی بوده و قسمت دیواره آن نیز به رنگ سفید می باشد که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده و محصولی دوست داشتنی و جذاب را شکل داده است. 

این تشک بادی به دلیل ابعاد مناسب و متریال بسیار خوب و مقاومی که دارد به عنوان یک تشک بادی مناسب برای کمپینگ معرفی شده و قابل استفاده در مسافرت ها و درون چادر های مسافرتی می باشد. این تشک بادی از مزیت های متعددی برخوردار است که یکی از ان ها این است که مانع از نفوذ رطوبت به بدن افراد شده و استراحتی لذت بخش و پر از آرامش را به آن ها هدیه می دهد. بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. با این تفاوت که سطح تشک مسافرتی از وینیل با روکش مخمل، دیواره آن از وینیل براق و قسمت کف تشک نیز از وینیل دو لایه ساخته شده است. دو لایه بودن آن باعث ضد آب شدن تشک شده و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می نماید. سطح این محصول نیز همچون اکثر تشک بادی های اینتکس و تخت خواب های بادی به صورت مواج طراحی شده است. 

علت مواج طراحی کردن سطح تشک این است که اجازه جریان یافتن به هوا داده و مانع از عرق کردن بدن در حین استراحت می شود. یک عدد پمپ باد نیز بر روی این محصول قرار داده شده است که به صورت متصل به بدنه تعبیه شده و باتری خور است که در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری به افراد امکان راه اندازی آسان تشک را می دهد. شما می توانید برای خرید تشک بادی اینتکس و مشاهده قیمت تشک بادی به سایت فروشگاه تشک بادی اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید و یا در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
89 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...