تشک بادی

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 72 مدل 67998

از {{model.count}}

intex 67998 camping air mattress

تعداد
نوع
1,419,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 72 یک تشک بادی یک نفره می باشد که مناسب برای کمپینگ ها، مسافرت ها و طبیعت گردی ها می باشد که از آن می توانید داخل و یا خارج از چادر استفاده کرده و از نفوذ رطوبت زمین در هنگام خواب جلوگیری نمایید. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این تشک بادی 1 نفره را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض 72 مدل 67998 محصولی جدید و خاص از سری تولیدات شرکت اینتکس بوده که تولید آن مربوط به سال 2018 می باشد. ساختار این محصول با سایر تشک بادی های شرکت intex تفاوتی نداشته و به شکل مستطیل می باشد. رنگ بدنه آن نیز همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به رنگ طوسی بوده و قسمت کف تشک نیز به رنگ آبی است. تشک بادی یک نفره اینتکس تولید شده از PVC بوده که مقاومت بالایی را در برابر فشار داشته و از دوام و تحمل وزن خوبی برخوردار می باشد. قسمت کف این محصول از وینیل طرح چرم بوده که دارای قابلیت ضد آب بوده و مانع از نفوذ رطوبت و برخورد آن با بدن افراد می شود. سطح تشک بادی نیز از وینیل مخمل تولید شده است.

اما برای اینکه در هنگام خواب و یا استراحت بر روی این تشک بدن افراد عرق نکند، شرکت اینتکس سطح تشک بادی کمپینگ خود را به صورت مواج طراحی نموده است تا با جریان یافتن هوا از میان شیار های موجود بر روی تشک مانع از عرق کردن بدن شده و استراحتی توام با لذت و آرامش را برای افراد فراهم سازد. از دیگر مزیت های این محصول می توان به حجم مناسب بسته بندی آن اشاره نمود. ابعاد بسته بندی این تشک بادی یک نفره اینتکس به گونه ای بوده که به راحتی درون یک کوله پشتی حتی جا شده و می توان آن را با خود به مکان هایی مختلف همانند کوه و دیگر جای ها برد. شما می توانید این تشک بادی اینتکس را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس، فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


تشک بادی کمپینگ اینتکس یکی از با کیفیت ترین و سبک ترین تشک بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر هایی همچون کمپ و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با داشتن ارتفاع کوتاه و رویه نرم و راحت، فضایی مناسب را برای خواب ایجاد کرده تا نیازی به استفاده از زیرانداز های تک نفره فومی که جایگیری بیشتری دارند نباشد. این مدل از تشک بادی مسافرتی در چند ابعاد متفاوت تولید شده که این مدل با عرض 72 سانتی متری خود مدل بزرگ 1 نفره محسوب می شود. در ادامه مطلب به شرح جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

تشک بادی 1 نفره اینتکس

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی تشک بادی چادر مسافرتی اینتکس همانند مدل های خانگی بوده با این تفاوت که از حجم کمتری به دلیل نوع ارگونومی ساخت رویه و داخلی خود بهره مند است تا با کمترین اشغال فضا به راحتی حمل و استفاده شود. قسمت رویه به صورت مواج طراحی شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. یکی از ویژگی های کاربردی این تشک داشتن بالش بادی سرخود بوده که با باد زدن به بدنه به صورت خودکار شکل می گیرد تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. جهت راه اندازی و باد زدن می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده استفاده کرد.

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه تولید شده تشک بادی سفری اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای ساختاری دو لایه و تقریبا ضخیم می باشد. برای قسمت رویه از روکش جیر و برای کف نیز از روکش برزنتی استفاده شده تا مقاومت لازم را هنگام استفاده در فضای باز داشته باشد. با وجود ضخامت خوب متریال استفاده شده، انعطاف بالای آن نیز باعث شده تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و حتی توسط انواع کوله پشتی نیز قابل حمل باشد. از ویژگی های دیگر جنس بدنه تشک می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی 1 نفره کمپینگ برابر با (طول: 189 سانتی متر، عرض: 72 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که می تواند برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده باشد. تحمل وزن 140 کیلوگرمی آن که نشان دهنده استحکام بالای بدنه بوده، خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را نیز بابت استفاده از این تشک راحت کرده است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.3 کیلوگرمی عرضه می شود بنابراین با توجه به وزن سبک خود به راحتی حمل می شود.

ابعاد تشک بادی سفری اینتکس

در پایان...

تشک بادی یک نفره کمپینگ اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و در داخل انواع چادر مسافرتی و کوهنوردی کاربرد خواهد داشت. این محصول مانند یک زیرانداز با ارتفاع بیشتر و حجم کمتر در حالت جمع شده عمل کرده و به سادگی قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک بادی کمپینگ اینتکس می توانید به روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی اقدام کنید.

طول
189 سانتی متر
عرض
72 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...