تشک بادی

تشک بادی نوزاد بست وی مدل 52241

از {{model.count}}

bestway 52241 baby air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی نوزاد بست وی به همراه اسباب بازی آویز شده سرخود مناسب برای استراحت، خواب و تفریحات کودکان زیر 1 سال و نوزادان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. تشک بادی کودک بست وی دارای بدنه ضد آب با رویه مواج و نرم بوده و همچنین به دلیل وزن و حجم کم خود در حالت جمع شده در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود.

تشک بادی نوزاد بست وی با ظرفیت یک نفره از کوچک ترین و سبک ترین تشک بادی مخصوص سنین زیر 1 سال بوده که جهت استراحت ، خواب و تفریحات روزمره فرزندان شما عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که از دیواره های بادشو جهت محافظت از خارج شدن ناگهانی فرزندان شما بهره مند می باشد. ساختار رویه به صورت مواج بوده تا نرمی و راحتی بالایی را برای کودکان و نوزادان فراهم سازد. در قسمت فوقانی این تشک بادی کودک یک حلقه رنگین کمان با دو اسباب بازی آویزی تعبیه شده که برای سرگرم شدن فرزند شما بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول با توجه به ابعاد 81 در 63 سانتی متری خود می تواند تا 20 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

تشک بادی یک نفره نوزاد دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف ظاهر خود از کیفیت قابل قبولی بهره مند است. متریالی که در برابر برخورد نور آفتاب و آب مقاومت بسیار خوبی داشته از همین رو قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. این متریال انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در ابعاد کوچکتر جمع شود. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. از طرفی ساختار متعادل آن امکان استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها را نیز فراهم می سازد. برای خرید تشک بادی یک نفره نوزاد و کودک بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
81 سانتی متر
عرض
63 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی وینیل
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
700 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
دارای حفاظ بادی
دارای اسباب بازی آویزی
مناسب سنین زیر 1 سال
دارای بدنه ضد آب
قابلیت شستشو آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...