تشک بادی

تشک بادی مسافرتی 2 نفره بست وی مدل 67554

از {{model.count}}

bestway travel air mattress 67554

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی 2 نفره بست وی مدل 67554 از محصولات پرفروش برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی بوده و کف چرمی آن، محصول را به یک تشک بادی ضدآب تبدیل نموده است. از این محصول می توان بعنوان تشک بادی سفری استفاده نمود که این ویژگی به کمک ضخامت زیاد رویه و همچنین تحمل وزن بالای محصول بدست آمده است. ابعاد استاندارد تشک بادی بست وی نیز موجب این خواهد شد تا بتوانید این محصول را به عنوان تشک بادی داخل چادر نیز استفاده نمایید.

تشک بادی دو نفره سفری بست وی مدل 67554 یک تشک با دوام با ابعادی مناسب برای استفاده در چادر مسافرتی می باشد. رویه این تشک بادی از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که لایه رویه سرتاسر مخملی می باشد که به ضدتعریق شدن محصول کمک بسزایی نموده است. از ویژگی های مثبت این محصول می توان به بخش کف آن نیز اشاره نمود که به کمک پی وی سی چرمی استفاده شده، می توانید از این تشک بادی در فضاهای باز و روی زمین نیز استفاده نمایید و رطوبت و آب به داخل تشک نفوذ نخواهد کرد.

وزن کمتر از ۴ کیلوگرمی تشک مسافرتی بست وی نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و از آن در کمپینگ های خود استفاده نمایید. ابعاد بسته بندی کوچک نیز به جابجایی ساده محصول کمک بسزایی نموده است. دریچه باد تعبیه شده برای تشک بادی بصورت استاندارد تعبیه شده است و می توانید به کمک هر نوعی از پمپ بادهای برند بست وی و اینتکس محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از مشاورین فروش شرکت اینتکس مستر اینتکس دریافت نمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۱۳۷ سانتی متر
ارتفاع
۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...