تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی مدل 67014

از {{model.count}}

bestway 67014 inflatable travel mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی یکی از محصولات بادی کمپانی بست وی بوده که از سری تشک بادی ارزان های این شرکت به شمار رفته و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این تشک بادی تک نفره قابل استفاده به عنوان تشک طبی نیز است و برای تمامی افراد قابل مصرف می باشد.

تشک بادی مسافرتی یک نفره بست وی مدل 67014 یکی از وسایل کاربردی و ضروری در هر سفری می باشد که می تواند استراحتی آرام و سراسر لذت را برای افراد فراهم سازد. این محصول تولید کمپانی Bestway بوده و در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. همانند دیگر تشک ها این تشک نیز دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و از رنگ بدنه آبی برخوردار است. قسمت کف این تشک نیز به رنگ کرمی می باشد. این محصول قابل استفاده به عنوان تشک بادی کمپینگ بوده که می توان از آن درون چادر مسافرتی استفاده نمود. جنس بدنه این تشک بادی یک نفره بست وی همچون دیگر محصولات بادی این شرکت از وینیل تولید شده است. این متریال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای دوام بالایی نیز می باشد. قسمت کف تشک از وینیل براق و سطح آن از وینیل با روکش مخمل تولید شده است.

سطح تشک بادی به صورت مواج طراحی گردیده که باعث جلوگیری از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت می گردد. در قسمت بالایی تشک یک عدد بالش بادی به صورت سرخود و متصل به بدنه تعبیه شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت خرید بالش بادی نخواهید داشت. ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 184 سانتی متر، عرض: 56 سانتی متر و ارتفاع: 11 سانتی متر. به دلیل ارتفاع استانداردی که این تشک دارد در هنگام خواب در مسافرت ها و درون چادر مسافرتی مانع از در تماس بودن رطوبت با بدن می گردد. تحمل وزن این تشک کمپینگ 110 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن نیز 1.2 کیلوگرم می باشد. شما می توانید برای خرید این تشک بادی از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای اطلاع از قیمت تشک بادی و دریافت راهنمایی درباره خرید تشک بادی با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
184 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...