تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس مدل 68797

از {{model.count}}

Intex 68797 single travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس یک وسیله پر کاربرد در مسافرت ها می باشد که قابل استفاده درون چادر مسافرتی و همینطور درون خانه و یا ویلا می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این تشک بادی از جنس وینیل بوده و علاوه بر رویه مواج و ضد تعریق دارای یک عدد بالش بادی سرخود نیز می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را درباره این تشک بادی مشاهده بفرمایید.

تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس مدل 68797 یکی از محصولات پر کاربرد کمپانی intex می باشد که در سال 2018 برای اولین بار تولید شد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از آن توسط طبیعتگردان و افرادی که در مسافرت ها به کمپینگ می پردازند، شد شرکت اینتکس مجددا این محصول را در سال های 2020 و 2021 نیز تولید و در بازار جهانی عرضه کرد. فرم کلی این تشک بادی یک نفره به صورت مستطیل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ مشکی می باشد. سطح تشک به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن سطح تشک بادی باعث ضد تعریق شدن آن شده و سبب می شود تا حین استراحت بر روی آن بدن افراد عرق نکند و استراحتی همراه با آرامش را داشته باشند.

این محصول دارای یک عدد بالش بادی سرخود نیز است که راه اندای آن همراه با راه اندازی تشک به صورت اتوماتیک انجام شده و با وجود آن افراد دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه بالش بادی نخواهند داشت. از این تشک بادی مسافرتی می توان در سفر ها برای استراحت و خواب درون چادر مسافرتی بهره مند شد. بدنه ای که این محصول دارد همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است که از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار برخوردار بوده و دوام بسیار بالایی را دارا می باشد و می توان مدت زمان بسیاری را از آن استفاده نمود.

این تشک بادی در ابعادی از جمله طول: 184 سانتی متر، عرض: 67 سانتی متر و ارتفاع: 17 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ارتفاع آن به گونه ای بوده که کاملا استاندارد طراحی شده و مانع از نفوذ رطوبت به بدن افراد می شود و باعث می شود تا استراحتی بی نقص و پر از لذت را در سفر ها تجربه کنند. تحمل وزن این تشک بادی اینتکس نیز 100 کیلوگرم بوده و دارای وزن بسته بندی 3 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بسته بندی مناسبی که دارد به راحتی درون کوله پشتی های مسافرتی قرار گرفته و مناسب استفاده بک پکر ها نیز می باشد. شما می توانید برای خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی به وبسایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمود و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
184 سانتی متر
عرض
67 سانتی متر
ارتفاع
17 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...