تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب گرد بست وی مدل 43410

از {{model.count}}

bestway 43410 circular floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی گرد روی آب ساخته شده توسط برند بست وی با مدل 43410، بدنه ساخته شده از پی وی سی مناسب برای استفاده در داخل استخر، طراحی این تشک بادی بسیار زیبا و خاص بوده که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب گرد بست وی از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب گرد بست وی مدل 43410 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم و محصولات بادی می باشد که محصولات بادی متنوعی را تولید کرده است. این تشک بادی دارای طراحی گرد شکل می باشد که در بین تشک بادی روی آب ها یک طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد. این تشک بادی روی آب دارای ابعادی برابر با 147 سانتی متر به قطر است که ابعادی مناسب برای تشک بادی بوده و به دلیل طراحی گرد شکل این محصول بر روی آب حفظ تعادل بالایی دارد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بدنه بالا و همچنین قابلیت تعمیر می باشد که در صورت بروز آسیب می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

برای باد کردن تشک بادی روی آب می توانید از انواع پمپ باد های موجود در فروشگاه مستر اینتکس استفاده کنید. با توجه به اندازه و متریال به کار رفته در ساخت این محصول، تشک بادی روی آب بست وی دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد که اکثر افراد می توانند از آن استفاده کنند. در ساخت تشک داخل استخر بست وی از رنگ های زیبا و جذابی استفاده شده است که نظر افراد را به راحتی نسبت به خودش جلب می کند. برای خرید تشک بادی روی آب گرد بست وی مدل 43410 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۴۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...