تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب هندوانه بست وی مدل 43159

از {{model.count}}

bestway 43159 watermelon inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب هندوانه بست وی مدل 43159 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو است. برای خرید تشک بادی داخل استخر بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب هندوانه بست وی مدل 43159 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی روی آب دارای طراحی بسیار خاص و جذابی است که برگرفته شده از هندوانه می باشد، که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند. ابعاد این تشک بادی روی آب برابر است با 174 سانتی متر به طول، 89 سانتی متر به عرض که ارتفاعی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده از این تشک بادی روی آب می توانید در انواع استخر ها استفاده کنید و البته حفظ تعادل بسیار خوبی نیز دارد، جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد.

لازم بذکر است که با توجه به ابعاد ذکر شده این تشک بادی روی آب دارای تحمل وزنی  برابر با 90 کیلوگرم دارد که مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. برای باد کردن تشک بادی روی آب می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. این محصول تولید سال 2022 بست وی می باشد که یکی از بروزترین تشک بادی داخل استخر ها می باشد که توسط شرکت اینتکس بفروش می رسد. در  تولید این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده که جلوه ی خاصی به استخر شما میدهد. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب هندوانه بست وی مدل 43159 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
174 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...