تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فلامینگو بست وی مدل 41475

از {{model.count}}

bestway 41475 floating inflatable flamingo

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب فلامینگو بست وی محصولی پر طرفدار در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد و تحمل وزن بالا بوده از همین رو برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی در استخر ها کاربرد خواهد داشت.

تشک بادی روی آب فلامینگو بست وی مدل بزرگ، یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی داشته بنابراین در ابعاد کوچکی امکان حمل و جا به جایی در مسافرت ها را خواهد داشت. این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

ابعاد تشک روی آب فلامینگو بزرگسال برابر با (طول: 153 سانتی متر، عرض: 143 سانتی متر) بوده و تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو می توانید با خیالی آسوده برای سنین بزرگسال استفاده نمایید. این محصول دارای نشیمنگاه بزرگ به همراه دو دستگیره تعادل بوده که از خصوصیت های طراحی بدنه محسوب می شود. تشک فلامینگو بست وی در یک پکیج بسته بندی و با وزن 2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی روی آب فلامینگو در سایز بزرگ می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۵۳ سانتی متر
عرض
۱۴۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...