تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس مدل 58784

از {{model.count}}

intex air mattress on water cat design model 58784

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح گربه اینتکس مدل 58784 در فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش تشک بادی استخری و تشک بادی روی آب عرضه می شود که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و می تواند یک محصول جذاب و با کیفیت برای تمام سنین باشد. در ادامه می توانید مشخصات و توضیحات بیشتر درباره این محصول را مشاهده نمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح گربه دارای طرحی جذاب و منحصربفرد می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای اکثر سنین باشد و می توانید به خوبی نیازهای شما را به عنوان یک تشک بادی استخری برای استراحت و یا تفریح و یا آفتاب گرفتن برطرف کند. جنس بدنه این تشک روی آب اینتکس از پی وی سی (وینیل) تهیه شده است و از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و همچنین برخوردهای شدید و یا تابش مستقیم آفتاب برخوردار می باشد. وزن کم این محصول به ما این امکان را خواهد داد تا بتوانید این تشک بادی را به راحتی جابجا نموده و از آن در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید.

تحمل وزن ۱۳۰ کیلوگرمی این تشک بادی نیز از دیگر نقاط مثبت آن محسوب می شود که این محصول را مناسب برای استفاده تمام سنین نموده است. دریچه باد تعبیه شده برای این محصول نیز بطور استاندارد بوده و می توانید به کمک تمامی پمپ های باد شرکت اینتکس و یا بست وی این محصول باد نموده و از آن استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از طریق تماس با شرکت مستر اینتکس (Mr intex) جویا شوید.

قطر
167 سانتی متر
ارتفاع
27 سانتی متر
تحمل وزن
1۳0 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...