تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو مدل 56288

از {{model.count}}

intex 56288 Flamingo floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح فلامینگو به عنوان یکی از پر فروش ترین تشک بادی روی آب شرکت اینتکس برای سنین بزرگسال. مناسب برای تفریحات آبی در استخر ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین انواع تشک روی آب مخصوص تفریحات استخری بوده که توسط شرکت اینتکس برای تفریحات سنین بزرگسال عرضه شده است. این شناور و تشک روی آب بادی در یک رنگ تولید شده و دارای دو سایز بزرگ و کوچک دارد این محصول با داشتن ابعاد (طول: 218 سانتی متر ، عرض: 211 سانتی متر ، ارتفاع: 136 سانتی متر) سایز بزرگ تشک استخری فلامینگو محسوب می شود. محصولی که با داشتن چنین ابعادی تحمل وزن 140 کیلوگرمی را به همراه داشته تا به راحتی برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده باشد.

طراحی سطح رویه به صورت مواج ساخته شده تا باعث جلوگیری از ایجاد سطح لغزنده شود. فضای بزرگ نشیمنگاه محلی مناسب برای نشستن سه نفر را فراهم ساخته از همین رو می توان از این تشک بادی روی آب اینتکس به صورت همزمان برای سه نفر استفاده نمایید. علاوه بر این دو دستگیره پلاستیکی نیز در قسمت نشیمنگاه تعبیه شده که جهت تعادل بیشتر استفاده می شود. گرچه از این تشک روی آب بادی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها استفاده شده و نیاز خاصی به استفاده از دستگیره ها نخواهد بود.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای این تشک بادی روی آب فلامینگو از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از بهترین متریال به کار برده شده در این کالا می باشد. PVC وینیل رایج ترین متریال استفاده شده در انواع محصولات بادی بوده به دلیل اینکه در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را دارد. از طرفی انعطاف بالای این نوع جنس بدنه امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم می سازد تا در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا حمل و جا به جا شود.

از دیگر خصوصیت های این متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی اشاره کرد. برای راه اندازی این کالا نیاز به تهیه یک پمپ باد مجزا از فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود زیرا شرکت اینتکس هیچ نوع پمپ باد همراه این کالا قرار نداده است. بهترین پمپ باد برای راه اندازی این محصول پمپ باد دستی بزرگ و یا انواع پمپ باد برقی بوده که از قدرت پمپاژ و حتی مکش باد بالایی برخوردار می باشند. جهت خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو بزرگ کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
218 سانتی متر
عرض
211 سانتی متر
ارتفاع
136 سانتی متر
تحمل وزن
۱۴۰ کیلوگرم
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای فضای بزرگ برای سه نفر
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو دستگیره متصل به بدنه
دارای سطح مواج برای جلوگیری از سر خوردن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...