تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو بزرگ مدل 57267

از {{model.count}}

intex 57267 Flamingo floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح فلامینگو سایز بزرگ مناسب برای تفریحات آبی بزرگسالان با ظرفیت حداقل 4 نفر همراه با نشیمنگاه بادی ، یخدان بادی ، محفظه قمقمه آب و ... عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح فلامینگو از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استخری تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های آرام و کم عمق عرضه شده است. تشک روی آب فلامینگو در واقع در سه سایز مختلف تولید شده که این مدل بزرگترین سایز آن محسوب می شود که از نظر طراحی داخلی تفاوت های زیادی با دو مدل دیگر خود دارد. قسمت نشستن در قسمت میانی این محصول بر خلاف مدل های مشابه به گونه ای بوده که از نشیمنگاه های بادی با قابلیت تکیه دادن به بدنه اصلی بهره مند می باشد از همین رو می تواند با توجه به داشتن ابعاد (طول: 422 سانتی متر ، عرض: 373 سانتی متر ، ارتفاع: 185 سانتی متر) به راحتی حداقل 4 نفر را در درون خود جای دهد. البته ابعاد این محصول تمام قسمت های باد شده را در بر گرفته اما با این حال فضای داخل به قدری بزرگ بوده که تا 6 نفر نیز امکان نشستن داخل آن را خواهند داشت.

با توجه به نوع متریال و ابعاد ذکر شده تحمل وزن این کالا به 400 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده ساختار مقاوم این محصول می باشد بنابراین جای نگرانی بابت استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. از امکانات دیگر در بخش طراحی بدنه می توان به داشتن یک یخدان بادی ، محل قرار گیری بطری و سنین بادی اشاره کرد. همچنین برای حمل راحت 4 دستگیره پلاستیکی در بخش بیرونی بدنه تعبیه شده و توسط یک طناب مخصوص به خود امکان به حرکت در آوردن آن و یا اتصال به سایر شناور ها و تشک بادی روی آب فراهم خواهد بود.

جنس بدنه و متریال استفاده شده در این تشک استخر بزرگسال از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر عواملی مانند فشار و دمای متفاوت آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال بر خلاف بزرگی و ضخامت خود به دلیل انعطاف پذیری بالای خود به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین حمل آن با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها مختلف صورت خواهد گرفت.

با توجه به قابلیت تعمیر این نوع محصولات و متریال PVC در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای بدنه به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. بهترین پمپ باد برای راه اندازی و باد زدن به این کالا پمپ باد برقی و یا شارژی فندکی بوده زیرا از قدرت پمپاژ و حتی مکش بالایی برخوردار است. البته امکان باد زدن به تشک روی آب فلامینگو توسط پمپ باد های دیگر محصولات بادی فراهم می باشد. جهت خرید تشک بادی روی آب بزرگ فلامینگو اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
422 سانتی متر
عرض
373 سانتی متر
ارتفاع
185 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلوگرم
وزن
22 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل دو لایه
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای 4 نفر
دارای یخچال بادی داخلی
دارای 4 محل قرار دادن بطری
دارای طناب حمل
دارای نشیمنگاه بادی
دارای دستگیره های حمل متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...