تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح طاووس مدل 57250

از {{model.count}}

intex 57250 Peacock floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح طاووس از پر فروش ترین مدل های تولید شده برای تفریحات آبی در استخر ها مناسب برای سنین بزرگسال عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح طاووس یکی دیگر از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک روی آب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در زمینه تشک استخری با اشکال حیوانات می باشد. این محصول در کنار تشک روی آب های طرح قو و فلامینگو و همچین یونیکورن می تواند یکی از بهترین لوازم بادی تفریحی آبی برای شما در فصول مختلف بخصوص در فصول گرما باشد.

ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 163 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن یک الی 2 نفر در سنین بزرگسال محسوب می شود. البته این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته تا به راحتی قابل حمل باشد. با توجه به نوع متریال و مقدار ابعاد تحمل وزن در این تشک بادی روی آب اینتکس برابر با 150 کیلوگرم خواهد بود بنابراین جای نگرانی بابت استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. از ویژگی های مهم در طراحی و ساختار بدنه نیز می توان به دو دستگیره پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه و داشتن سطح مواج نشیمنگاه جهت جلوگیری از لیز خوردن اشاره کرد.

تشک روی آب طرح طاووس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال به کار برده شده در انواع محصولات بادی می باشد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم و در برابر نور آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید از همین رو می توان در گرم ترین ساعات روز نیز از این محصول روی آب های کم عمق و آرام استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد.

برای راه اندازی این محصول نیاز به تهیه یک پمپ باد محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس خواهد بود. انواع پمپ باد از جمله دستی ، برقی و پدالی برای باد زدن به این تشک پاسخگو خواهد بود. جهت خرید تشک بادی روی آب اینتکس با طرح طاووس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی گکوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
193 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
وزن
3.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
فضای مناسب برای نشستن سه نفر
دارای سطح مواج برای جلوگیری از لیز خوردن
دارای دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...