تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح تمساح مدل 58546

از {{model.count}}

intex 58546 aligator pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح تمساح  یک تشک بادی داخل استخر و مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد که تولید کمپانی اینتکس بوده و با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس عرضه می گردد. در ادامه مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی روی آب طرح تمساح مدل 58546 یک تشک بادی داخل استخر خاص و منحصر به فرد می باشد و همانطور که از نام آن پیداست به طرح تمساح بوده و رنگ بدنه آن نیز سبز می باشد. در قسمتی از این تشک روی آب یک عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که با وجود آن می توان تعادل خود را بر روی آب حفظ نمود. این محصول مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است که دارای تحمل وزن 40 کیلوگرم می باشد. از این محصول می توان در استخر، دریا و دریاچه ها برای تفریخات آبی کودکان استفاده نمود.

جنس بدنه آن از وینیل و دارای مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید در مدت زمان طولانی است. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 168 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر و ارتفاع: 35 سانتی متر می باشد. وزن این محصول چیزی نزدیک به 1 کیلوگرم و ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار مناسب است و به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در هنگام نیاز آن را با خود جا به جا و به مکانی دیگر منتقل نمایند. شما می توانید تشک بادی روی آب طرح تمساح را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی و مشاوره با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
168 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...