تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرحدار بست وی مدل 44033

از {{model.count}}

bestway 44033 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرحدار بست وی مدل 44033 از سری تشک بادی روی آب ساخت بست وی، دارای کیفیت ساخت بی نظیر، مناسب برای استفاده در داخل استخر، ساخته شده از پی وی سی مقاوم، تحمل وزن برابر با 90 کیلوگرم، برای خرید و قیمت تشک بادی روی طرحدار بست وی مدل 44033 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب طرحدار بست وی مدل 44033 یکی از جذابترین تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی تولیدکننده انواع محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است، بست وی در تولیدات خود از طراحی های خاص و زیبایی استفاده میکند و به راحتی می تواند نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند این تشک بادی روی آب طراحی مستطیلی شکلی دارد که ابعاد آن برابر است با، 183 سانتی متر به طول، 69 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد، به دلیل عرض مناسب این محصول حفظ تعادل بر روی تشک بادی امری ساده می باشد و به راحتی می توانید از این تشک بادی در داخل استخر و یا آب های آرام استفاده کنید. این روزها به دلیل افزایش استخر های شخصی و استخر پیش ساخته در ویلا و باغ ها، تشک بادی روی آب به یک محصول بسیار پر طرفدار تبدیل شده است که با خرید آن می توانید جلوه خاصی به استخر خود بدهید.

جنس بدنه تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچین قابلیت تعمیر نیز به شما میدهد. با توجه به پی وی سی به کار رفته و ابعاد ذکر شده این تشک بادی روی آب تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد. برای خرید تشک بادی روی طرحدار بست وی مدل 44033 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...