تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43412

از {{model.count}}

bestway 43412 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی با طرح شناور دریایی، یکی از سبک ترین و بهترین تشک روی آب تفریحی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای رویه مواج و ضد لغزش بوده و برای استفاده سنین مختلف در آب های کم عمق مانند استخر ها کاربرد خواهد داشت.

تشک بادی روی آب بست وی با طراحی شناور آبی، یکی از انواع تشک بادی استخری تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 190 سانتی متر، عرض: 128 سانتی متر) بوده و با داشتن تحمل وزن 90 کیلوگرمی قابل استفاده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.9 کیلوگرمی عرضه می شود.

تشک روی آب بزرگسال بست وی طراحی رویه مواج و دیواره های بادشو داشته تا به خوبی مانع از سر خوردن افراد شود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکی جمع شده و در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا حمل شود. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی می توانید پس از مراجعه به سایت اینتکس به صورت آنلاین و یا تلفنی خرید خود را انجام دهید.

طول
۱۹۰ سانتی متر
عرض
۱۲۸ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...