تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43403

از {{model.count}}

bestway 43403 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43403 یکی از سری محصولات تفریحات آبی شرکت bestway می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این تشک بادی استخر از طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه عالی برخوردار است. جنس بدنه آن نیز تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43403 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین تشک بادی استخر های تولید شده در سال های اخیر می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در سال 2021 روانه بازار گردیده است. این تشک بادی داخل استخر از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و طراحی بسیار زیبایی را دارا می باشد. این محصول همانطور که در تصاویر پیداست به شکل یک لنگر کشتی طراحی شده است که زیبایی بسیاری دارد. رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های سفید، آبی و طلایی می باشد. قسمتی از آن نیز به صورت شفاف طراحی شده است. این تشک بادی روی آب ارزان تولید شده از PVC می باشد. این متریال یکی از بهترین گزینه ها برای تولید این دسته از محصولات بوده که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی همانند بست وی و اینتکس، از این متریال برای تولید محصولات بادی خود استفاده می کنند. از مزیت های این مواد می توان به مقاومت بالا در مقابل تابش مستقیم خورشید و همینطور قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود.

از این تشک بادی استخر می توان در تمامی مکان های آبی بهره مند شد. به عنوان مثال می توان از آن درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه و ... استفاده کرد. تشک استخر طرح لنگر مناسب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است که کودکان و نوجوانان نیز می توانند از آن بهره ببرند. به وسیله این محصول می توان به تفریحات آبی در کنار خانواده و دوستان و همچنین به آفتاب گرفتن درون استخر پرداخت. ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 190 سانتی متر و عرض: 170 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 1.5 کیلو بوده و با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد به راحتی قابل حمل و جایجایی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
190 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...