تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43396

از {{model.count}}

bestway 43396 air mattress float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی با طرح توت فرنگی، یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام بخصوص استخر ها تولید شده است. محصولی که رویه مواج و ضد لغزش داشته و بهترین گزینه برای تفریحات آبی و آفتاب گرفتن خواهد بود.

تشک بادی روی آب بست وی با طرح توت فرنگی، یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی و آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در استخر ها و آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این تشک بادی استخری دارای طراحی رویه مواج بوده تا هنگام استفاده مانع از سر خوردن افراد شود. ابعاد این محصول در حالت باد شده برابر با (طول: 165 سانتی متر، عرض: 151 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

جنس و متریال ساخت این تشک روی آب از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از انعطاف بالایی برخوردار می باشد از همین رو در ابعاد کوچکتری جمع می شود. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.3 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید تشک بادی روی آب توت فرنگی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۶۵ سانتی متر
عرض
۱۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...