تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43103

از {{model.count}}

bestway 43103 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

با خرید تشک بادی روی آب در فصل تابستان در داخل استخر می توانید از آن استفاده کنید، این تشک بادی روی آب توری دار می باشد که ابعاد آن برابر با 160 سانتی متر به طول، 84 سانتی متر به عرض که مناسب برای استفاده یک نفر و تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد.

از سری تشک بادی روی آب های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است یکی از محصولات این برند تشک بادی روی آب می باشد که مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد، در داخل استخر ویلا، باغ و یا استخر های عمومی تشک بادی روی آب قابل استفاده است، همانطور که میدانید تشک بادی روی آب دارای انواع مختلفی هستند و همچنین طراحی آنها با یک دیگر متفاوت است، بست وی و اینتکس سعی دارند در طراحی با نو آوری و طرح های زیبا و خاص نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند که بست وی در این مورد توانسته بهتر از اینتکس عمل کند.

طراحی این محصول بسیار زیبا و خاص است، در وسط این تشک بادی روی آب تور قرار گرفته شده است که در صورت استفاده روی آب بدن شما مقداری به داخل آن فرو می رود. بست وی در تولید این محصول از رنگ های شاد و متنوع استفاده کرده است که در هنگام ثبت خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. ابعاد تشک بادی روی آب بست وی مدل 43103 برابر است با 160 سانتی متر به طول، 84 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 20 سانتی متر که مناسب برای استفاده یک نفر و تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد.

متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همانطور که گفته شد قسمتی از محصول از تور ساخته شده است. این محصول دارای بالش بادی سرخود است که با قرار دادن سر بر روی آن حس خوبی را به شما القا میکند. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است که ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد دارد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل 43103 می توانید از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۱۶۰ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
ارتفاع
۲۰ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...