تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43040

از {{model.count}}

bestway 43040 pool float

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی یک تشک بادی داخل استخر به همراه بالش می باشد که از محصولات جذاب شرکت bestway بوده که از کیفیت بدنه بسیار خوب و تحمل وزن مناسبی برخوردار می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این تشک روی آب را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43040 یکی از محصولات جذاب و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که در سال 2019 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی استخر دارای ظاهری به شکل مستطیل بوده و در سه رنگ آبی، سفید و صورتی طراحی و تولید شده است. در جایگاه سر این تشک بادی روی آب یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که با وجود آن می توان استراحتی لذت بخش و سرشار از آرامش را بر روی آب تجربه نمود. رویه این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده است که در حین استراحت و شناور بودن بر روی آب حس لذت بخشی را به افراد منتقل می کند.

جنس بدنه این تشک روی آب از وینیل بوده که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید و دمای بالای هوا داشته و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت نخواهد شد. ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 177 سانتی متر، عرض: 63 سانتی متر و ارتفاع: 16 سانتی متر. تحمل وزن این محصول نیز 90 کیلوگرم بوده و وزن خود محصول نیز چیزی نزدیک به 1 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بسته بندی این تشک بادی داخل استخر به راحتی قابل حمل بوده و می توان آن را در هر لحظه ای جا به جا و به مکانی دیگر منتقل نمود. از این تشک بادی روی آب یک نفره می توان درون استخر، دریا و دریاچه ها برای تفریحات آبی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران به همراه خدمات پس از فروش خریداری بنمایید.

طول
177 سانتی متر
عرض
63 سانتی متر
ارتفاع
16 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...