تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح پیتزا مدل 44038

از {{model.count}}

bestway 44038 pizza floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح پیتزا مدل 44038 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم میباشد، این تشک بادی روی آب دارای دو دریچه باد و طراحی برگرفته شده از پیتزا را دارد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح پیتزا مدل 44038 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است که تشک بادی روی آب یکی از محصولات پر فروش این برند است، تشک بادی ها در طراحی های مختلفی ساخته شده است که این تشک بادی دارای طرحی برگرفته شده از پیتزا می باشد که طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد که به راحتی می تواند نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این تشک بادی روی آب بست وی برابر است با 188 سانتی متر به طول، 130 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی می باشد.

بر روی این تشک بادی 2 عدد دریچه باد تعبیه شده است که به راحتی می توانید از این دو قسمت محصول خود را باد کنید و برای باد کردن می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز میباشد. با خرید اشن تشک بادی می توانید آن را در استخر بادی، استخر پیش ساخته و استخر بتنی استفاده کنید. برای خرید و استعلام قیمت تشک بادی روی آب بست وی طرح پیتزا مدل 44038 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...