تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح پری دریایی مدل 43413

از {{model.count}}

bestway 43413 inflatable mattress float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح پری دریایی مدل 43413 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد. این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 193 سانتی متر به طول، 101 سانتی متر به عرض و همچنین مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان می باشد. برای خرید تشک بادی روی آب از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

این روزها تفریحات آبی و شنا در استخر در بین مردم رواج پیدا کرده است و از همین رو یک سری برندهای معتبر تولیدکننده انواع محصولات بادی به این موضوع اهمیت بسیار زیادی داده اند و محصولاتی نظیر تشک بادی روی آب، مبل بادی روی آب و انواع شناور بادی روی آب را تولید کرده اند، بست وی یکی از این برندها می باشد که با تولید انواع محصولات متنوع با طراحی های زیبا و خاص سعی بر‌ این داشته تا بتواند سهم فروشی زیادی را در بازار به عهده بگیرد.

این تشک بادی ساخت برند بست وی می باشد که طراحی برگرفته شده از پری دریایی دارد که طراحی بسیار و زیبا و خاصی دارد که در آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که نظر هر فردی را به راحتی نسبت به خودش جلب می کند. جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی‌ وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد.

ابعاد این تشک بادی روی آب اینتکس برابر است با 193 سانتی متر به طول و 101 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد، به دلیل ابعاد مناسب این تشک بادی روی آب تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح پری دریایی مدل 43413 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۹۳ سانتی متر
عرض
۱۰۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۹۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...