تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح صدف مدل 43414

از {{model.count}}

bestway 43414 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح صدف مدل 43414 یکی از سری تشک بادی استخر های bestway می باشد که دارای طرح بسیار زیبای صدف بوده و رنگ بدنه آن به رنگ نقره ای می باشد. در ادامه توضیحات در سایت مستر اینتکس می توانید اطلاعات دقیق تر این محصول را مشاهده بنمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح صدف مدل 43414 از سری محصولات تفریحی آبی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی استخر تولید سال 2021 است. در همان بدو ورود به بازار محصولات بادی در سر تا سر دنیا توانست تا فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از جنس وینیل است. این متریال دارای مثاومت بسیار بالا در مقابل تابش مستقیم آفتاب بوده و می توان مدت طولانی بسیار زیادی را از آن استفاده نمود. این متریال دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و تمامی شرکت های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند. تنها بایستی مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردار نداشته باشد.

البته لازم به ذکر است که این نوع از متریال به راحتی قابل تعمیر می باشد. تشک بادی استخر طرح صدف دارای رنگ بدنه نقره ای است. از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه و دریا برای استراحت بر روی آب، تفریحات آبی و آفتاب گرفتن پر روی آب استفاده نمود. ابعاد تشکیل دهنده این محصول عبارت است از طول: 185 سانتی متر و ارتفاع: 114 سانتی متر که مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و همه افراد می توانند از آن بهره مند شوند. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر به وبسایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۵ سانتی متر
عرض
۱۱۴ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...