تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح اسب تک شاخ مدل 41113

از {{model.count}}

bestway 41113 unicorn air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح اسب تک شاخ مدل 41113 یکی از تشک بادی استخر های تولید شده توسط bestway می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار محصولات بادی گردیده است. این محصول نیز از وینیل تولید شده و دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح اسب تک شاخ مدل 41113 یکی از تولیدات جدید و بسیار زیبای شرکت bestway می باشد که دارای طرح یونیکورن یا همان اسب تک شاخ است. این تشک بادی استخر که با نام شناور بادی نیز از آن یاد می شود، وسیله ای بوده مناسب برای تفریحات آبی که قابل استفاده درون استخر ها و سایر مکان های آبی می باشد. این محصول از سری تولیدات سال 2022 شرکت بست وی به شمار می رود. از لحاظ طراحی و ساخت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که ب واسطه این موارد، توجه بسیاری از افراد را در همان بدو ورود به بازار جلب کرده و توانسته است تا به یکی از محصولات بادی محبوب این شرکت تبدیل شود.

تشک بادی استخر یونیکورن دارای بدنه ای سفید رنگ و قسمت هایی رنگی می باشد. در قسمت گردن این یونیکورن دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که با وجود آن افراد می توانند به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند. جنس بدنه این محصول، همچون هزاران محصول بادی شرکت بست وی، از وینیل تولید شده است. از مزیت های این متریال به دوام بالای آن می توان اشاره نمود. تنها باید مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. ابعاد این محصول نیز عبارت است از طول: 233 سانتی متر، عرض: 156 سانتی متر و ارتفاع: 136 سانتی متر. تحمل وزن آن چیزی نزیک به 100 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن نیز 3.2 کیلوگرم است. برای خرید تشک بادی استخر و مشاهده قیمت تشک بادی استخر می توانید به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
233 سانتی متر
عرض
156 سانتی متر
ارتفاع
136 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
3.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...