تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس مدل 43310

از {{model.count}}

bestway 43310 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس مدل 43310 از سری تشک بادی روی آب طرح دار ساخت برند بست وی ، دارای ابعادی برابر با 91×154×23 که مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد. این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس مدل 43310 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات مختلفی را تولید کرده است، با توجه به افزایش محبوبیت تشک بادی روی آب در بین عموم مردم، شرکت های تولید کننده این محصول طرح های متنوعی را روانه بازار کرده اند که طراحی این تشک بادی برگرفته شده از میوه آناناس می باشد که در صورت استفاده از این محصول جلوه زیبایی به استخر شما می دهد.

ابعاد این محصول برابر است با 91 سانتی متر به عرض، 154 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 23 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد. تشک بادی روی آب یک محصول بسیار شادی آور و لذت بخش است که می توانید از آن در داخل استخر شخصی، استخر پیش ساخته و استخر عمومی استفاده کنید. جنس بدنه این تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بدنه بالا و همچنین طول عمر بالایی دارد.

شایان ذکر است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و هم چنین قابلیت تعمیر را به شما می دهد. با توجه به ابعاد و جنس بدنه این تشک بادی روی آب، تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس مدل 43310 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۵۴ سانتی متر
عرض
۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۲۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...