تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58807

از {{model.count}}

intex 58807 pool air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس مدل بالش دار از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک روی آب استخری برای تفریحات آبی سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ویژگی هایی همچون بالش بادی متصل به بدنه و رویه مواج بوده و از حجم بسیار کمی در حالت جمع شده بهره مند می باشد تا به راحتی در مسافرت ها حمل و استفاده شود.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل بالش دار یکی از سبک ترین و کم حجم ترین تشک روی آب یک نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از سه رنگبندی مختلف برخوردار می باشد. این محصول برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخرها کاربرد داشته و سنین مختلف از جمله بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. طراحی رویه تشک استخری اینتکس به صورت مواج بوده تا هنگام استفاده اعضای بدن را پوشش داده و با عبور جریان هوا راحتی بیشتری به مصرف کنندگان منتقل کند. همپنین یک بالش بادی متصل به بدنه نیز در این محصول تعبیه شده که از طریق دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

ابعاد تشک بادی استخری اینتکس برابر با (طول: 229 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر) با وزن 1.3 کیلوگرم بوده که می تواند تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند، همچنین بازه سنین استاندارد استفاده از این محصول بین 15 الی 60 سال خواهد بود. تشک روی آب بالش دار تولید شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال که در تولید تمامی محصولات بادی استفاده شده، دارای وزن سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد به همین دلیل در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب بالش دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۲۹ سانتی متر
عرض
۸۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...