تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788

از {{model.count}}

intex 58788 Mermaid mattress on the water

تعداد
نوع
1,089,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح پری دریایی از شیک ترین تشک بادی استخری تولید شده سبک و مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. دارای رنگ های بسیار زیبا در خود و دارای رویه مواج مناسب برای تفریحات آبی در استخر ها و در فصول گرما.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 از پر طرفدار ترین تشک بادی استخری به دلیل طراحی جذاب و شیک خود برای تفریحات آبی سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که توسط شرکت اینتکس برای استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها عرضه شده است. تشک روی آب اینتکس در واقع طراحی بدنه مشابه پری دریایی داشته و از طراحی ظاهری چند رنگ و بسیار زیبا برخوردار می باشد تا تاثیر زیادی در روحیه افراد مصرف کنندگان بگذارد. ساختار رویه این تشک استخر به صورت مواج بوده تا از لیز خوردن به داخل آب جلوگیری کند.

روی بدنه هیچ گونه دستگیره پلاستیکی تعبیه شده نشده اما می توانید به دلیل نوع ساختار بدنه مانند یک تخته شنا از آن استفاده کرده و روی آب حرکت سریع تری داشته باشید. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 178 سانتی متر ، عرض: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی بازه سنین خواهد بود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن آن حداکثر به 100 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و استحکام خوب این تشک بادی شناور اینتکس می باشد.

جنس بدنه و متریال استفاده شده در تشک بادی روی آب پری دریایی از نوع پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در برابر نور آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید از همین رو می توان تا ساعت ها در فصول گرما از این محصول در داخل استخر بهره مند شد. از ویژگی های مهم در نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم کمتر و قابلیت تعمیر آن اشاره نمود. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

طول
178 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.14 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...