تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58781

از {{model.count}}

intex 58781 Strawberry air mattress on the water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح توت فرنگی از شیک ترین تشک روی آب تولید شده در طرح میوه از سوی شرکت اینتکس می باشد. این محصول برای تفریحات آبی و شناور ماندن روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها به همراه دو دستگیره پلاستیکی تعادل توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح توت فرنگی از جدید ترین و شیک ترین تشک روی آب تولید شده برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در داخل استخر ها بوده که به عنوان شناور تفریحی نیز توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 132 سانتی متر) بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن آن به 100 کیلوگرم رسیده بنابراین قابل استفاده برای بسیاری از افراد خواهد بود. از ویژگی های طراحی بدنه می توان به ساختار مواج در قسمت رویه برای جلوگیری از سر خوردن و همچنین داشتن دو دستگیره تعادل متصل به بدنه اصلی اشاره کرد.

تشک بادی روی آب توت فرنگی اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با روکش وینیل می باشد از همین رو ساختار بدنه لایه را ایجاد کرده است. این متریال مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و از طرفی در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. البته نه تنها این تشک بادی روی آب استخری بلکه تمام محصولات بادی در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر می باشند بنابراین جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آنها نیست. جهت خرید تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس تنها کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
160 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.7 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...