تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58778

از {{model.count}}

intex 58778 soda mattress on the water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح سودا یکی از جدید ترین تشک بادی استخری تولید شده برای تفریحات آبی بزرگسالان در انواع استخر ها به همراه بالش بادی متصل به بدنه و محفظه بطری سرخود تولید شده در یک طرح و رنگ و عرضه توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح سودا یکی از شیک ترین فانتزی ترین تشک روی آب تولید شده برای تفریحات آبی سنین بزرگسال جهت استفاده روی آب های کم عمق مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که هنگام استفاده تعادل لازم را روی آب داشته باشید. از طرفی رویه آن به صورت مواج طراحی شده تا مانع از سر خوردن از روی تشک استخری اینتکس شوید. برای قسمت فوقانی یک بالش بادی متصل به بدنه استفاده شده که با باد زدن به این محصول به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. همچنین یک محفظه بطری نیز روی بدنه تعبیه شده که می توان از آن برای قرار دادن وسیله های کوچک و کاربردی و همچنین نوشیدنی های مختلف استفاده نمود.

ابعاد باد شده و راه اندازی این کالا به 168 × 84 سانتی متر رسیده که با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن تشک روی آب به 100 کیلوگرم خواهد رسید. این مقدار تحمل وزن برای چنین محصولی مقداری قابل قبول محسوب شده از همین رو برای افراد سنگین نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این نوع جنس بدنه که در تمامی انواع تشک بادی روی آب استفاده شده در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت آسیب دیدن قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس با طرح سودا می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
168 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای محفظه بطری
دارای بالش بادی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...