تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 57551

از {{model.count}}

intex 57551 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح تمساح یکی از جدید ترین طرح های عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در دسته بندی تشک روی آب استخری بوده برای سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای دو دستگیره پلاستیکی سرخود بوده که برای ایجاد تعادل بیشتر استفاده می شود.

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح تمساح یکی از انواع تشک استخری کودک با طرح حیوانات بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تفریحات در آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل نوع ساختار بدنه خود از تعادل بالایی روی آب برخوردار خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دستگیره پلاستیکی برای حفظ تعادل بیشتر تعبیه شده بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول با توجه به ابعاد باد شده (طول: 170 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر، ارتفاع: 15 سانتی متر) خود برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. این متریال دارای وزن 720 گرمی بوده و به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. با توجه به نوع طراحی و متریال با کیفیت بدنه، تحمل وزن آن به 60 کیلوگرم می رسد بنابراین برای سنین نوجوان نیز قابل استفاده خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب طرح تمساح کافیست به نمایندگی اینتکس مراجعه و به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۷۰ سانتی متر
عرض
۸۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...