تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 56289

از {{model.count}}

intex 56289 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 56289 یکی از سری تشک بادی استخر های تولید شده به وسیله شرکت intex می باشد که جزو کالکشن تابستانه 2023 این کمپانی به شمار می رود. این محصول دارای تحمل وزن 400 کیلوگرم بوده و قابل استفاده برای 4 الی 6 نفره به طور همزمان می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 56289 یکی از تشک بادی استخر های تولید شده توسط شرکت intex می باشد که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. این تشک روی آب دارای قابلیت های متعددی است که به همین سبب توانسته است تا توجه افراد زیادی را در دنیا به خود جلب بنماید. رنگ بدنه این محصول تشکیل شده از رنگ آبی در قسمت سطح و رنگ سفید در قسمت دیواره و کف می باشد. تشک بادی روی آب intex از ظرفیت 4 نفره برخوردار است و می تواند یک وسیله تفریحی آبی مناسب برای تفریحات آبی دسته جمعی به شمار می رود. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل است. این متریال با نام PVC نیز شناخته می شود. از مزیت های آن می توان به مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید و همینطور دوام بالا اشاره نمود.

ابعاد آن نیز تشکیل شده است از طول: 310 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر. ابعاد آن به گونه ای بوده که 4 الی 6 نفر می توانند به طور همزمان از آن بهره ببرند. تحمل وزن این تشک بادی استخر ارزان 400 کیلوگرم است. وزن بسته بندی آن نیز 16 کیلوگرم بوده و به راحتی امکان حمل و جابجایی آسان را به افراد می دهد. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس و همینطور مشاهده قیمت تشک بادی روی آب به سایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاص بفرمایید.

طول
۳۱۰ سانتی متر
عرض
۱۸۳ سانتی متر
ارتفاع
۱۸ سانتی متر
تحمل وزن
۴۰۰ کیلوگرم
وزن
۱۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...