تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پرتقال مدل 58763

از {{model.count}}

intex 58763 orange floatable air mattress

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح پرتقال اینتکس از سبک ترین تشک روی آب استخری برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان. قابلیت راه اندازی با انواع پمپ باد محصولات بادی در فروشگاه اینتکس

تشک بادی روی آب طرح پرتقال اینتکس از سری تشک شناور تفریحی برای آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که در طرح میوه ای توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول یکی از پر طرفدار ترین تشک روی آب استخری بوده که با توجه به ابعاد (طول: 178 سانتی متر، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) خود برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان مناسب خواهد بود. این ابعاد ذکر شده شامل حالت باد شده بوده از همین رو به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه حالت جمع شده این تشک استخری ابعاد بسیار کمتری خواهد داشت بنابراین حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت خواهد گرفت.

با توجه به متریال خوب به کار برده شده در این تشک تحمل وزن آن به 100 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان در سنین بزرگسال را نیز بابت تحمل فشار مناسب آن هنگام استفاده راحت خواهد کرد. جنس و متریال به کار برده شده در این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر عواملی همچون دما و فشار متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر نور آفتاب بخصوص در فصول گرما از مزیت های دیگر کیفیت بالای متریال به کار برده شده در این کالا خواهد بود. با توجه به اینکه این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر داشته به همین دلیل در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی خواهد بود.

طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که هنگام استفاده از آن تعادل لازم روی آب فراهم خواهد شد. سطح رویه به صورت مواج ساخته شد تا از لیز خوردن جلوگیری کرده و در نتیجه با پوشش کامل بدن محلی راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد کند. برای این محصول یک دریچه باد در نظر گرفته شده که توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. برای این محصول استفاده از پمپ باد دستی کوچک نیز پاسخگو بوده اما برای باد زدن و تخلیه باد سریع تر می توانید از انواع پمپ باد برقی استفاده نمایید.

روی هیچ یک از انواع تشک روی آب پمپ باد قرار داده نشده بنابراین می بایست به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس شروع به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه این محصول بیش از حد حالت سفت به خود نگیرد زیرا به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد خواهد کرد. برای خرید تشک بادی روی آب طرح پرتقال اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
178 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...