تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح همبرگر مدل 58780

از {{model.count}}

intex 58780 humburger float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح همبرگر از تشک بادی استخر های بسیار خاص و زیبای کمپانی intex می باشد که در سال 2020 تولید گردیده است. این تشک بادی روی آب تولید شده از وینیل و دارای ابعاد 145 × 142 × 23 سانتی متر می باشد. مشخصات دقیق تر و بیشتری از این محصول در ادامه مطلب قرار داده شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح همبرگر مدل 58780 یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی استخر های تولید شده در دنیا می باشد که در سال 2020 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شد. این تشک روی آب به دلیل طراحی خاصی که داشت توانست تا در همان بدو ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی استخر های پر فروش شرکت intex تبدیل شود. همچنین با کیفیت بدنه بسیار خوب توانست تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از محصولات بادی محبوب در دنیا تبدیل شود. 

همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این تشک داخل استخر دارای طرح همبرگر بوده که به صورت سه بعدی طراحی شده است و از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی گردیده است که سبب راحتی بیشتر افراد حین استفاده از آن می شود. بدنه ای که این تشک بادی استخر داراست همانند دیگر محصولات بادی از PVC تولید شده است. PVC نام دیگر وینیل بوده و یکی از بهترین متریال ها برای تولید محصولات بادی در دنیا به شمار می رود. چرا که دارای دوام بسیار خوبی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل تابش مستقیم خورشید می باشد. از همه نکات مهمتر این که به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد است.

 ابعادی که شرکت اینتکس برای این تشک استخر در نظر گرفته است 145 × 142 × 23 سانتی متر بوده و از تحمل وزن 90 کیلوگرم نیز برخوردار می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس، تنها فروشگاه اینتکس در ایران برای خرید تشک بادی روی آب و اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب اقدام بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
145 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...